Saavuin työpaikalle klo. 7.45 ja aloitin työt klo.8.00.
Olin tänään aluksi juomaosastolla mutta sitten siirryin teollisten purkamiseen, eli kaikkea teollisuustuotettua; makeisia, säilykkeitä. jne jne.
![]() |
| Valtava lasti tomaattimurskaa :D |
![]() |
| Tavanomainen aamun ensimmäinen purkulava |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti